Garantie produse

INTERLINK GROUP SRL isi asuma resonsabilitatea de a acorda garantie pentru toate produsele comercializate, exceptie facand produsele speciale.

Orice produs trimis in service trebuie sa fie insotit de: ambalajul original, toate accesoriile cu care a fost livrat si o copie a certificatului de garantie si/sau o copie a facturii. Pe spatele copiei garantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul trimiterii produsului in service.

Garantia se acorda exclusiv produselor achizitionate de la INTERLINK GROUP SRL care indeplinesc conditiile de intrare in service, firma nefiind raspunzatoare in fata tertilor care au achizitionat produse comercializate de catre InterLink prin diversi distribuitori.

Termenul de rezolvare al unei garantii poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare.
Pentru solicitarea neintemeiata a garantiei, clientulul este obligat sa achite un onorariu de 10 euro/ora in schimbul timpul pierdut pentru consultarea produsului aflat in service si taxele de transport tur - retur. Produsele trimise in service care nu au un defect real, produsele ce nu indeplinesc conditiile garantiei si produsele ce nu constituie obiectul garantiei, pot fi considerate solicitare neintemeiata a garantiei.

Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

In cazul in care, din diverse motive, nu se vor putea solutiona problemele produsului / produselor defecte, intr-o perioada de 30 de zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de a revendica contravaloarea acestora sau de a inlocui produsele defecte cu alte produse.

In cazul in care produsul nu se poate inlocui cu unul identic, se va recurge la inlocuirea acestuia cu un produs cat mai apropiat de cel defect.

INTERLINK GROUP SRL isi rezerva dreptul de a solicita diferenta de pret in cazul in care beneficiarul solicita schimbarea produselor cu produse din alta categorie de pret.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor in service, in cazul in care acestea se afla in unul sau mai multe din urmatoarele cazuri:

- neprezentarea certificatului de garantie din diverse motive (pierdere, instrainare etc);
- prezentarea produsului la intrarea in service fara a fi insotit de un document in care este specificat defectul reclamat si datele de contact ale beneficiarului;
- lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
- deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
- produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate;
- produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare.

Exceptii ce nu constituie obiectul garantiei:
- firma nu are obligatia de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate;
- diverse parti consumabile ale produselor (exemplu: baterii de laptop, cuptoare de imprimanta, cilindrii de imprimanta, developer imprimanta, tonerul imprimantei, cabluri si periferice oferite bonus etc)
- produse ce au suferit deteriorari sau modificari in mod voit sau in urma neatentiei beneficiarului (chip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii optice, lipsa unor piese integrate ale produselor, etc)
- produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente ( incendii, supra alimentare, inundatii, explozii, alunecari de teren etc)

- produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului (programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale etc)


PC Home © 2018 INTERLINK GROUP SRL, CUI:RO9320017, Reg.Com:J40/2422/1997, Numar infochiosk ANSPDCP: 353729765234

Magazin creat si gazduit de BlueCart.ro